Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Spring-Last day in Germany!

Spring-Last day in Germany!

Σήμερα προ τελευταία μέρα στην Γερμανία πήγα την τελευταία μου βόλτα στην πόλη! Η αλήθεια είναι ότι ήταν μία πολύ μελαγχολική μέρα γιατί δε θέλω να φύγω!

 Περπάτησα όλη την πόλη, μπήκα σε όλα τα μαγαζιά, αποχαιρέτησα όλους όσους έκανα παρέα όλο αυτό τον χρόνο και έφαγα την καθιερωμένη μου σούπα στο αγαπημένο μου μαγαζί (θα σας μιλήσω για αυτό αργότερα)!΄Ηταν ένας πολύ όμορφος χρόνος έζησα τόσα πολλά! Έμαθα πολλά πράγματα, όπως να φροντίζω τον καλό μου, να μαγειρεύω, να ψωνίζω στο σούπερ μάρκετ μέχρι και να μιλάω Γερμανικά! Έκανα και πολλές αταξίες η αλήθεια είναι (έκαψα την κουζίνα, τον βραστήρα...) αλλά ας τα ξεχάσουμε αυτά! Τελικά την αγάπησα αυτή την χώρα , αν και δεν είχα και τόσο καλή γνώμη για αυτήν πριν έρθω!

Ας αλλάξουμε διάθεση γιατί αρχίζω να πέφτω και δε μας βλέπω καλά!

Φυσικά αν και έχω μαζέψει όλα μου τα πράγματα (3 μεγάλες βαλίτσες και μία μικρή) ψώνισα και άλλα!

Είμαι αθώα....έμπαινα στα μαγαζιά και έβλεπα όλα αυτά τα χρώματα μοβ, πράσινο, φούξια, πορτοκαλί....και δεν άντεξα!

Πιστεύω ότι η μόδα φέτος το καλοκαίρι θέλει να μας γεμίσει με φως αισιοδοξία και χαρά!

Έτσι και εγώ αγόρασα ένα ροζ-φούξια παντελόνι και το συνδύασα με μία λαδί μπλούζα. Φυσικά δεν έμεινα μόνο σε αυτό πήγα σε ένα μαγαζί με αξεσουάρ και πήρα δύο χοντρά βραχιόλια (φούξια και πορτοκαλί) και ένα υπέροχο φουλάρι με λαδι, πορτοκαλί ,φούξια και χρυσές αποχρώσεις!

Σήμερα θα σας γεμίσω με χρώμα!

Το επόμενο ραντεβού μας θα είναι στην Έλλαδα!

  Καλό βράδυ!
                                     Click on the images!









My new staff!



 H&M

I love this store!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου