Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Greece!


Greece!

Καλημέρα  σας!

Ύστερα από ένα πολύ δύσκολο και κουραστικό Σαββατοκύριακο σας γράφω!
Έφτασα Ελλάδα Πέμπτη απόγευμα! Παρασκευή πήγαμε ΙΚΕΑ μαζί με την κυρία Τιτίκα  και τον καλό μου για να πάρουμε καινούρια έπιπλα για το σπιτάκι μου και μέχρι το Σάββατο τα είχαμε όλα έτοιμα!

Είναι πολύ σημαντικό να σου αρέσει ο χώρος σου και το ΙΚΕΑ είναι μία πολύ καλή και οικονομική λύση! Μένω 7 χρόνια στο σπιτάκι αυτό και έχω αλλάξει ήδη 4 φορές το σπίτι και όλα αυτά χάρης το ΙΚΕΑ!

Σήμερα θα σας παρουσιάσω τι αγόρασα! Ελπίζω να σας αρέσει!

Η αλήθεια είναι ότι η μαμά πάντα έλεγε ότι είχα πολλά ρούχα και ότι έπρεπε να ξεχωρίσω ποια είναι καλά και ποια όχι και να αρχίζω να πετάω!Την Παρασκευή που άρχισα την τακτοποίηση κατάλαβα πόσο δίκιο είχε! Η αλήθεια είναι ότι κάθε μέρα φοράω τα ίδια έτσι αγόρασα μία συρταριέρα για να μπορώ να τα έχω πιο τακτοποιημένα!


Η συρταριέρα αυτή είναι ιδιαίτερα οικονομική και εύχρηστη γιατί  εκτός από 3 βαθιά και άνετα συρτάρια, στο πάνω συρτάρι έχει  ένα εσωτερικό μικρό που μπορείς να βάζεις π.χ. καλσόν και άλλα μικρά αξεσουάρ!Επίσης η συρταριέρα αυτή έχει το κατάλληλο βάθος και πλάτος έτσι ώστε να μπορεί κανείς να το χρησιμοποιεί και σαν "τουαλέτα"!



Επειδή έχω όλα μου τα παπούτσια στα κουτιά τους και δε τα βλέπω αγόρασα κάτι κουτάκια που σου δίνουν την δυνατότητα να βλέπεις τα παπούτσια σου ! Πιστεύω ότι θα σας φανούν πολύ χρήσιμα!





Τέλος αγόρασα ένα πουφ ,το οποίο είναι και το αγαπημένο μου!Το πουφ αυτό με δύο μαξιλάρια το μετέτρεψα σε ένα μικρό καναπεδάκι!


Το surprise καναπεδάκι μου όπως το λέω και εγώ είναι και αποθηκευτικός χώρος και μπορεί κανείς να κρύβει από ρούχα ,παπούτσια, μέχρι βιβλία και καλώδια!

Ελπίζω να σας άρεσαν και να σας έδωσα ιδέες και για το δικό σας σπίτι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου