Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Herten

Καλημέρα σας !!

Πλησιάζουν οι μέρες....φεύγω....!!!

Ας μην το πολυσυζητάω γιατί θα βάλω τα κλάματα για άλλη μία φορά!

Σήμερα θα σας δείξω τι φόρεσα την Κυριακή που πήγαμε στο Herten να δούμε την Σοφία! Θα σας μιλήσω αργότερα για αυτήν!!!


Hommes shoes


Hommes shoes!Μου αρέσει το τακούνι σε αυτά τα παπούτσια είναι τα πιο άνετα ever!


Zara σακάκι!


LV  ένα από τα πιο αγαπημένα μου βραχιόλια δε το βγάζω από πάνω μου σχεδόν ποτέ!


Zara women σακάκι!!


Μου αρέσει τόσο πολύ οι ώμοι σε αυτό το σακάκι!


Δημιουργία δικιά μου η κοτσίδα!!


Calzedonia κολάν και κάλτσες από H&M!


Λευκό T-Shirt Miss Sixty,μαύρο T-Shirt Missoni!


Burberry κασκόλ!


LV bag!


MJ sunglasses!


Μ αρέσει το γαλάζιο χρώμα όταν τα φοράω είναι σαν να κοιτάω τον ουρανό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου