Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Saturday coffee


Saturday coffee!

Σήμερα μετά από πολλούς μήνες βγήκα με τις φίλες μου για το καθιερωμένο μας καφεδάκι στην Γλυφάδα! Η αλήθεια είναι οτι μου είχε λείψει η κοριτσοπαρέα μας , οι συζητήσεις μας, ο ήλιος και το Freddo Capuchino!
Όπως όλοι ξέρουμε η Γλυφάδα είναι πασαρέλα ( live fashion show) κάτι που στην Γερμανία δε το έχουμε!

Έτσι  μετά από αρκετές ώρες παρατήρησης θα μοιραστώ μαζί σας τι μου έκανε εντύπωση!

Ένα πράγμα που δε θα δεις ποτέ στη Γερμανία είναι να φοράνε φόρμα για να πάνε για καφέ ή για ψώνια! Στη Γερμανία η φόρμα είναι καθαρά ρούχο για το γυμναστήριο! Σε αντίθεση με την Ελλάδα που αποτελεί everyday ντύσιμο!Η αλήθεια είναι ότι εμάς τις γυναίκες μας βολεύει πάρα πολύ και για καλή μας τύχη αρέσει και στους άντρες!

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι τώρα πια φοράνε τις φόρμες με μπότες Ugg και κρατάνε όχι μόνο μεγάλες τσάντες αλλά και clutch!

Σήμερα θα σας δείξω τα πιο αγαπημένα μου outfits!














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου