Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Coloured Rooms!

Coloured Rooms!

Καλησπέρα σας!

Η αλήθεια είναι ότι έχω παραμελήσει λίγο το blog μου αλλά βλέπετε το πρωί δουλειά το απόγευμα πότε pilates πότε μάθημα περνάει η ώρα κ γυρνάω σπίτι πολύ κουρασμένη! Σας υπόσχομαι τα Σαββατοκύριακα να σας ανεβάζω πιο ενδιαφέροντα άρθρα!

Σήμερα θα σας δείξω προτάσεις για το πως μπορείτε να βάψετε τους τοίχους του σπιτιού σας! Όπως θα έχετε δει και σε ένα άλλο άρθρο μου Greece είμαι fun το χρώματος! Στο σπίτι μου εδώ στην Ελλάδα δεν έχω ούτε έναν τοίχο λευκό! Η αλήθεια είναι ότι για να διαλέξω τα χρώματα αυτά (φιστική, φούξια- μοβ, και λιλά) με την μαμά μου ξεφυλλίσαμε πολλά περιοδικά και πήγαμε στα καλύτερα επιπλάδικα της Αθήνας! Εγώ πάντως δε το μετάνιωσα, το χρώμα δίνει μία άλλη νότα στο σπίτι το κάνει χαρούμενο και ευχάριστο!coloured rooms



Άμα έφτιαχνα ένα καινούριο σπίτι σίγουρα θα έβαφα την κρεβατοκάμαρα μας γαλάζια όπως φαίνεται στην πάνω και κάτω φωτογραφία. Η ιδέα αυτή μου ήρθε βλέποντας το Sex and the City όπου  η Carrie  (Carrie's rooms) όταν ανακαίνισε το σπίτι της το έκανε γαλάζιο!

                                                 


 Σε αντίθεση με την κρεβατοκάμαρα μας στην Σαρωνίδα που έχουμε βάψει τον έναν τοίχο της μοβ στο "καινούριο" σπίτι θα έκανα το σαλόνι μοβ!


Στο χολ θα έβαζα ένα πιο ήρεμο στο μάτι χρώμα σαν το παραπάνω!


Ελπίζω να σας άρεσαν οι ιδέες μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου