Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Closets for you-Celebrities!


Closets for you-Celebrities!
Τώρα τελευταία έχω μία καινούρια μανία, τις ντουλάπες και το πως να τις οργανώνω καλύτερα!
Έτσι έκανα ένα research πριν έρθω Ελλάδα, ώστε να εκμεταλλευτώ τον χώρο της ντουλάπας μου και να τον κάνω όσο μπορώ πιο λειτουργικό!

Το ΙΚΕΑ είναι ένα μαγαζί που μπορεί κανείς να οργανώσει την ντουλάπα του οικονομικά και έξυπνα!

Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας μερικές από τις ιδέες μου!




Στα κουτιά του ΙΚΕΑ βάζω τα φουλάρια μου τις ζώνες μου τα σεντόνια μου έτσι τα κρατάω καθαρά και τακτοποιημένα!

Αυτές είναι μερικές ντουλάπες που μου τράβηξαν το ενδιαφέρον και φυσικά ανήκουν σε celebrities!!
Νομίζω ότι όλοι καταλάβατε....Carrie Bradshaw!!!!!




                            




fantastic celebrity closets - mariah carey





2 σχόλια:

  1. ohhhh loved looking at the kardashian sister's closets!! haha

    oh i'm not really sure how big my closet is.. it wasn't originally a closet.. it was a empty room.. but it wasn't a normal sized room.. it was more suitable for a nursery and since we don't have a baby haha my husband let me turn it into a closet.. i would say it's about half the size of a normal bedroom :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή