Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Our flight!

Our flight

Καλησπέρα σας!

Είμαστε στο αεροπλάνο και πετάμε για Ελλάδα! Δυστυχώς  η πτήση μας δεν είναι και από τις πιο καλές καθώς έχουμε λίγες αναταράξεις! Πετάμε με τον  φίλο μας τον Πάνο όποτε ο καλός μου έχει κάποιον να μιλήσει και εγώ έχω ανοίξει το lap top μου και  οργανώνω τις φωτογραφίες από το Blog μου και κάνω  Shop on board!

Η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ να μην σκέφτομαι και κοιτάω να ασχολούμαι με διάφορα πράγματα, όπως πώς θα αλλάξω την διαρρύθμιση στο σπίτι στο Φάληρο και πως  θα οργανώσω την ντουλάπα μου (θα σας ανεβάσω φωτογραφίες αργότερα)!

Ήθελα να γράψω λίγα λόγια για την ζωή μου στην Γερμανία αλλά είμαι αρκετά στεναχωρημένη αυτές τις μέρες οπότε θα σας γράψω  για αυτήν αργότερα, άμα δεν βλέπετε να σας γράφω αυτό δε θα είναι καλό γιατί δεν θα έχω προσαρμοστεί!

Ευτυχώς κατεβαίνει και ο καλός μου μαζί μου για να μην είμαι μόνη στο αεροπλάνο και για να μην είναι απότομος ο αποχωρισμός!Η αλήθεια είναι ότι έχουμε πάρα πολλά πράγματα να κάνουμε αυτές τις 3 μέρες που θα κάτσει ,ελπίζω να τα προλάβουμε!

Σας παρουσιάζω μερικές φωτογραφίες από το ταξίδι!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου