Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Shellac, Μόνιμο μανικιούρ

Say Hallo to  Shellac!


Το Shellac είναι ένας νέος οικονομικός τρόπος για να αποκτήσουμε τέλεια νύχια για 15 ολόκληρες μέρες! Εδώ και 2 χρόνια χρησιμοποιώ το Shellac της CND και αυτό που μου έκανε εντύπωση και με κέρδισε είναι ότι βάφω τα νύχια μου και έχω ένα τέλειο μανικιούρ για δυο εβδομάδες χωρίς να καταστρέφω τα νύχια μου!



Επειδή χρησιμοποιώ πολύ τα χέρια μου, το μανικιούρ δε κρατούσε πάνω από 4 μέρες και το όποτε έβαζα Gel καταστρέφονταν! Έτσι μετά από προτροπή της κοπέλας που μου βάφει τα νύχια χρησιμοποίησα τα Shellac! Το αποτέλεσμα ήταν τέλειο! Για 2 εβδομάδες έχω τέλεια νύχια που μοιάζουν σαν να τα έχω βάψει εκείνη την ημέρα!Ειδικότερα το καλοκαίρι με το αλάτι της θάλασσας ή το χλώριο της πισίνας τα νύχια μας θαμπώνουν και χαλάνε με το Shellac δεν θα χάσουν την ζωηράδα του χρώματος τους !















Η παλέτα των χρωμάτων που έχει η εταιρία είναι πολύ μεγάλη! Τα περισσότερα κομμωτήρια και καταστήματα μανικιούρ έχουν το προϊόν αυτό και η διαφορά από το απλό μανό είναι περίπου 4 ευρώ! Πιστεύω ότι αξίζει να το δοκιμάσετε! http://www.cnd.com/Products/Color/shellac-intro.aspx



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου