Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Burberry Raincoats!



 Burberry Raincoats!

Η αλήθεια είναι ότι ο κύριος υπαίτιος που είμαι Burberry addicted είναι η μαμά μου και η φυστικο-πράσινη καπαρντίνα που είχε πάρει από το Λονδίνο πριν 34 χρόνια!! Ήταν η αγαπημένη της και πάντα την φρόντιζε με αγάπη (την είχε πάρει στο γαμήλιο ταξίδι βλέπετε)! Θυμάμαι ότι η μαμά μου στα πανωφόρια ήταν πόλυ προχωρημένη (φούξια παλτό στα 80') αλλά αυτή η φυστικο-πράσινη καπαρντίνα πάντα μου τραβούσε το ενδιαφέρον , μου έκανε εντύπωση το ότι είχε διαλέξει ένα τέτοιο χρώμα (ασυνήθιστο ακόμα και τώρα)

Κάθε φορά που πήγαινα Λονδίνο όλο και κάτι αγόραζα από την Burberry (my favourite is in Brompton Road) από ένα μικρό μαντήλι, ένα μαγιο, μια τσάντα έως μια υπέροχη καπαρντίνα ,που μου πήρε πρόπερσι ο καλός μου δώρο για την αποφοίτηση μου (τελικά σόι πάει η τρέλα και εγώ λαδί την πήρα!)

Τελικά από όσα Burberry items και αν έχω πάρει η καπαρντίνα έχει μία ξεχωριστή θέση στην ντουλάπα μου αλλά κυρίως στην καρδιά μου! Την φοράω από το πρωί έως το βράδυ και απο το χειμώνα εως την ανοιξη!
Μ' αρέσει να την συνδυάζω με γουνάκια με σακάκια ακόμα και με το μαυρο μου δερμάτινο σακάκι (που το έχω αφήσει στην Ελλαδα και μου λείπει πολύ)!

Θεωρώ ότι η καπαρντίνα είναι must και όλες μας πρέπει να έχουμε μια στην γκαρνταρόμπα μας! Σήμερα θα σας παρουσιάσω τις πιο αγαπημένες μου!
Check also here:
http://gr.burberry.com/store/womenswear/trench-coats/?WT.mc_id=email_cheetah_week1249_SS12-MainCampaign-London2&WT.tsrc=email#prorsum=true










 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου