Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Dinner!!

Dinner in Livingroom!

Χθες αποφασίσαμε να βγούμε ραντεβού, έτσι βάλαμε τα καλά μας (πω πω αυτή η έκφραση μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια) και κλείσαμε τραπέζι σε ένα πολύ ωραίο εστιατόριο στο Bochum.




 Το Livingroom έχει ιδιαίτερη σημασία για μας γιατί ήταν το εστιατόριο που φάγαμε μαζί όταν ανέβηκα για πρώτη φορά στην Γερμανία , θυμάμαι είχα φάει μαύρες ταλιατέλες με φράουλα όπου έκανα το λάθος να το πω στο γραφείο και φέτος μετά από 6 χρόνια το θυμήθηκαν και μου έκαναν πλάκα. http://www.livingroom-bochum.de/















Αν και μιλάω λίγα γερμανικά δε τα πολύ χρησιμοποιώ και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι μας άλλαξαν την κοπέλα που μας εξυπηρετούσε σε μια που ήξερε αγγλικά και εμένα μου έφεραν αγγλικό κατάλογο!!






Το φαγητό ήταν υπέροχο και άξιζε την τιμή του, δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφίες τα πιάτα γιατί πεινούσα τόσο πολύ και αφού έτρωγα τις δυο πρώτες μπουκιές το θυμόμουνα (τότε ήταν αργά)!














Το δείπνο μας τελείωσε με δύο τέλεια Desserts , μους σοκολάτας με γέμιση μους φράουλας, gel σαγκουίνι , παγωτό βανίλια με sticks σοκολάτας και μια τριπλέτα με κρεμ μπρουλέ, φρούτα του δάσους, καρυδόπιτα με ζέστη κρέμα, και η τριπλέτα τελείωνε με μια περίεργη κρέμα με γεύση βανίλια!!





Τώρα που τα σκέφτηκα πείνασα!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου