Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Saturday Morning!

Σαββατιάτικη βόλτα!


Το πρωί που σηκωθήκαμε αποφασίσαμε να πάμε έξω για πρωινό μιας και ο καιρός είχε ζεστάνει (καλά μη φανταστείτε ζέστη όπως στην Ελλάδα, 9C είχε).

Είχα επιθυμίσει να βάλω κάτι ανοιξιάτικο,όλο μπουφάν, κασκόλ, σκούφους είχα μπαφιάσει πια, έτσι έβαλα το αγαπημένο μου κασμιρένιο πουλοβεράκι που μου έχει πάρει το Χριστινακι μου, ένα καινούριο δερμάτινο σορτσάκι (που έχω πάρει εδώ και καιρό, αλλά με αυτό τον καιρό δε μπορούσα να βάλω) ,το ανοιξιάτικο φουλάρι μου,τις γαλότζες μου και my favourite raincoat!!!















Λόγω καιρού οι δρόμοι του Recklinghausen ήταν γεμάτοι οικογένειες με τα παιδάκια τους, ερωτευμένα ζευγαράκια, παρέες και αγαπημένα ηλικιωμένα ζευγαράκια! Τελικά όταν ο καιρος είναι ζεστός ακόμα και το Recklinghausen φαίνεται όμορφο!

Έτσι και εμείς πήγαμε για ψώνια (θα σας πω άλλη φορά τι αγοράσαμε) ήπιαμε τον καφε μας, φάγαμε το γλυκάκι μας στο Casper και τελειώσαμε την μέρα μας όπως πάντα στο Super Market!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου