Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

New!! I m getting ready for autumn

 

Μπορεί ακόμα να μην έχει μπει το φθινόπωρο αλλά εγώ δεν άντεξα αγόρασα ρούχα!!Σήμερα θα σας δείξω το πρώτο σετ μου που μόλις ολοκλήρωσα (Σάββατο βλέπετε πήγα για ψώνια)
 
 
 
όπως ξέρετε αυτές οι μπλούζες είναι πολύ της μόδας (έτσι έραψα και το φουστάνι μου το καλοκαίρι για την βάφτιση) όσες όμως και αν φόρεσα δε που ταίριαζαν εκτός από αυτήν που αγόρασα σήμερα και είμαι πολύ happy για αυτό!!!
 
 
Τα λατρεύω αυτά τα shoes τα πήρα από το all about shoes και έχουν το τέλειο ύψος!! 
Αλλά το καλύτερο που έχουν είναι η σόλα τους !!!

Την ζώνη αυτή την πήρα με μία άλλη μπλούζα που θα σας δείξω αργότερα!!
 
 
Δυστυχώς το phone μου δε βγάζει τόσο καλές φωτογραφίες αλλά θα το διορθώσουμε και αυτό!
 
 
I hope you liked my new outfit!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου